دیزنی لند کجاست؟ هزینه بازدید از دیزنی لند چقدر است؟

دیزنی لند کجاست؟ هزینه بازدید از دیزنی لند چقدر است؟

دیزنی لند یک پارک تفریحی محبوب است که در مکان های مختلف در سراسر جهان از جمله کالیفرنیا، فلوریدا، پاریس، توکیو، هنگ کنگ و شانگهای واقع شده است. هزینه بازدید از دیزنی لند بسته به مکان و زمان سال می تواند متفاوت باشد.

قیمت بلیط دیزنی لند می تواند متغیر باشد. علاوه بر قیمت بلیط، بازدیدکنندگان باید برای پارکینگ، غذا، سوغاتی و هر گونه فعالیت یا تجربه اضافی که مایل به شرکت در آن هستند بودجه داشته باشند.

دیزنی لند کجاست و ایده ساخت آن از کجا آمد؟
دیزنی لند کجاست و ایده ساخت آن از کجا آمد؟

دیزنی لند کجاست و ایده ساخت آن از کجا آمد؟

آیا کسی هست عاشق و شیفته انیمیشن‌های والت دیزنی نباشد. والت دیزنی بنیان گذار این برند، در سن 22 سالگی تنها با سرمایه محدود شروع به کار کرد. اما حالا به سرمایه بزرگی دست یافته است و شرکت‌های مختلفی زیر مجوعه آن قرار دارد. جایگاه والت دیزنی در زندگی مان همیشه پررنگ است و حتی بعد از سال‌ها که از دوران کودکی مان فاصله می‌گیریم دوست داریم هر از گاهی به دنیای جادوی والت سری بزنیم.

پرفروشترین ماگ ها با تم دیزنی

سالانه تعدادی زیادی از بازدیدکنندگان برای خوش گذرانی به این پارک می‌روند و در کنار خرید و رستوران گردی از شخصیت‌های کارتونی و دنیای آن‌ها دیدن می‌کنند.

این پارک برای اولین بار در تاریخ 12 آوریل 1992 تاسیس و در سال 2002 به عنوان دومین پارک از مجموعه پارک استودیو والت دیزنی معرفی شد. هنوز بعد از سال‌های زیاد، دیزنی لند به عنوان پرمخاطب‌ترین پارک‌های اروپایی شناخته می‌شود که بیش از 320 میلیون بازدیدکننده دارد. البته دیزنی لند تنها به پاریس محدود نمی‌شود. در سال 1983 دومین پارک در توکیو رونمایی شد. با خرید بلیط این مجموعه جذاب به همراه دوستتان می‌توانید از نزدیک با شخصیت‌های دوست داشتنی تان آشنا شوید و نسخه کوچکی از استودیو دیزنی را با چشمانتان مشاهده کنید.

هزینه بازدید از دیزنی لند چقدر است؟

دیزنی لند از بخش‌های مختلف تشکیل می‌شود و بازی‌های آن بسیار متنوع است. بهتر است قبل از رفته به آنجا بلیط و هزینه‌های بازی‌های مورد علاقه تان را پرداخت کنید و از قیمت‌های آن مطلع شوید.

هزینه بازدید از دیزنی لند نیز به عوامل مختلف مانند زمان ورود، فصل انتخابی برای سفر و  بازدید از بخش‌های مختلف آن بستگی دارد. اما اگر قرار است به فرانسه سفر کنید، هرگز این مجموعه تفریحی را از دست ندهید.

معرفی بهترین و بزرگ‌ترین دیزنی لندهای جهان

از آنجا که دیزنی لند و بازی‌های آن، حتی ظروف فانتزی که داخل مجموعه به فروش می‌رسد، طرفداران زیادی دارد، در جاهای مختلف جهان تاسیس شده است. برای این که بدانید کدام یک از دیزنی لندهای جهان بهتر و جذاب‌تر است، آن‌ها در لیست زیر معرفی کرده ایم:

معرفی بهترین و بزرگ‌ترین دیزنی لندهای جهان
معرفی بهترین و بزرگ‌ترین دیزنی لندهای جهان

1.دیزنی لند آناهیم؛ قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین

یکی از قدیمی‌ترین دیزنی لندها، دیزنی لند آناهیم واقع در کالیفرنیا است. این پارک توسط خود والت دیزنی در 17 جولای 1955 راه اندازی شد و از بخش‌های مختلف و جذاب مانند هتل‌ها، رستوران‌های مجلل و 9 منطقه پربازدید تشکیل می‌شود. منطقه‌های مختلف این مجموعه به کمک خیابان‌های اصلی فانتزی لند، میکی تاون تاون، پارک ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا و تومارو گلند قابل دسترسی است. از ماجراجویی‌های هیجان انگیز این پارک نیز می‌توان به ماموریت نجات بین کهکشان‌ها و دنیای آلیس در سرزمین عجایب اشاره کرد.

بی تردید سفر به دیزنی لند کالیفرنیا تجربه ای هیجان انگیزی برایتان رقم می‌زند و از سواری‌های رویایی و جاذبه‌های محبوب مانند خرگوش سفید، tweedledee، mad hatter و … ملاقات می‌کنید.

2.دیزنی لند اورلاندو؛ دومین پارک اسرارآمیز

دیزنی لند اورلانو در فلوریدا به عنوان دومین پارکی که توسط والت دیزنی رونمایی شد، شناخته می شود. این پارک از سرگرمی‌های جذاب و نماهای فوق العاده ای بهره مند است و تجربه بی نظیری را برای شما و دوستتان رقم می‌زند. از تفریحات اورلاندو می‌توان به تالاب تایفون و ساحل بلیزارد اشاره کرد که فضای محسور کننده ای دارد و شبیه به واقعیت دیزاین شده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن از دیزنی لند اورلاندو در ماه‌های ژانویه تا مارس و اواسط آگوست و دسامبر بلیط تهیه کنید. زیرا این زمان‌ها بهترین زمان برای بازدید است و می‌توانید از تفریجات وسوسه انگیز مانند غواصی، شنا، استخر موج، موج سواری و … لذت ببرید.

3.دیزنی لند پاریس؛ هیجان انگیز و سرگرم کننده

دیزنی لند پاریس؛ هیجان انگیز و سرگرم کننده
دیزنی لند پاریس؛ هیجان انگیز و سرگرم کننده

دیزنی لند پاریس جز جاذبه‌های بی نظیر فرانسه به حساب می‌آید که از همان ابتدا ورود، شخصیت‌های معروفی دیزنی پیش رویتان خودنمایی می‌کنند. گویی آمریکای قرن نوزدهم برایتان تداعی می‌شود. از گاری‌های اسب گرفته تا ماشین‌های قدیمی در محوطه‌های مختلف پارک مشاهده می‌شود که سوار شدن بر آن‌ها می‌تواند تجربه جذابی را برایتان رقم زند.

شخصیت‌های محبوب و دوست داشتنی دخترانه مانند زیبای خفته و آلیس را می‌توانید در سرزمین‌های مختلف ببینید و بی تردید این خاطره از سفرتان به پاریس در ذهنتان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

بهترین زمان برای بازدید از دیزنی لند پاریس اواسط هفته و ماه‌های ژانویه تا ژوئن است. حتماً از لحظات بی نظیر این سرزمین فیلم و عکس به یادگار داشته باشید.

4.دیزنی لند هنگ کنگ؛ کوچک‌ترین پارکت والت دیزنی

دیزنی لند هنگ کنگ؛ کوچک‌ترین پارکت والت دیزنی
دیزنی لند هنگ کنگ؛ کوچک‌ترین پارکت والت دیزنی

دیزنی لند هنگ کنگ یکی دیگر از پارک‌های والت دیزنی است که در سال 2005 رونمایی شد. این سرزمین به عنوان یکی از کوچک‌ترین پارک‌ها به حساب می‌آید، اما جذابه های گردشگری آن بی نظیر و متفاوت است. هر ساله هزاران بازدیدکننده با تهیه بلیط به سرزمین لند هنگ کنگ سفر می‌کنند و با نمایش‌های هیجان انگیز میکی و مینی، آتش بازی‌ها و سرگرمی‌های تخیلی به شوق می‌آیند.

بهترین زمان برای رفت به دیزنیلند هنگ کنگ در ماه‌های مارس، آوریل، اکتبر و نوامبر است و با دیدن آبفشان های چشمگیر، سواری‌های فوق العاده و خانه اشباح آن می‌توانید سرگرم شوید.

5. دیزنی لند شانگهای چین؛ جادویی و شگفت آور

از دیگر سرزمین‌های دیزنی می‌توان به دیزنی شانگهای چین اشاره کرد که بسیار شگفت آور و جادویی به نظر می‌رسد. معمولاً کسانی که اهل ماجراجویی و تجربه‌های متفاوت هستند، دیدن از این سرزمین استقبال می‌کنند و غرق طراحی‌های اسرارآمیز و بی نظیر آن می‌شوند. در این پارک می‌توانید نبرد دزدان دریایی کارائیب و سواری‌های جذاب را مشاهده کنید و به کشفیات دنیای کودکی تان بپردازید.

پارک شانگهای چین از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف ساخته شده است که غذاهای اصیل آسیایی را می‌توانید در آنجا امتحان کنید. همچنین غذاهایی خوشمزه چینی سفارش دهید.

6. دیزنی لند توکیو: سومین پارک محبوب جهان

پارک دیزنی واقع در توکیو ژاپن یکی از پراستقبال ترین پارک‌های جهان است که در کنار طراحی سرزمین اسرارآمیز دیزنی، دریای دیزنی را به نمایش می‌گذارد. این سرزمین از 7 بندر متفاوت تشکیل شده است که شباهت زیادی با مناطق توپوگرافی دارد. کنار بندرها محیطی خاص و کم نظیر برای تفریح و گذراندن اوقات فراقت در نظر گرفته شده است. یکی از جذابیت‌های این سرزمین تالاب پری دریایی است که قطعاً از دیدن آن لذت می‌برید. همچنین در جزیره جادویی به مرکز زمین فرستاده می‌شود که بی شک تجربه ای جذاب برایتا رقم خواهد خورد.

نمایش‌های مختلف دیزنی لند مانند legend of mythica، میکی و مینی و دیگر شخصیت‌های محبوب شما را به دنیای کودکی تان می‌برد.

نمونه‌هایی از بازی‌ها در دیزنی لند

بازی‌ها براساس کتاب های دیزنی زبان اصلی طراحی شده اند. برخلاف تصور خیلی‌ها این سرزمین هم جاهای دیدنی برای کودکان و هم محیط‌های بازی برای بزرگسالان دارد. در ادامه با محبوب‌ترین بازی‌های دیزنی لند آشنا می‌شوید که فرصتی برای هدیه به دوست صمیمیتان پیش می‌آید. بی تردید با خرید بلیط‌های بازی شور و شوق دوست خود را دوچندان می‌کنید:

ترن هوایی

پارک دیزنی پاریس از 6 ترن هوایی عالی تشکیل شده که محبوب‌ترین ترندها شامل ترن هوایی جنگ ستارگان، ترن هوایی راک اند رول و ترن هوایی ایندیانا جونز است. در ترن هوایی جنگ ستارگان به گردش 360 درجه به دور خود در می‌آیید. سرعت بالای هفتاد کیلومتر بر ساعت آن نیز مسیر پر شور و شوقی را برایتان به وجود می‌آورد.

راتاتویی یا همان موش سرآشپز

در این بازی می‌توانید به همراه دوستتان شرکت کنید و رمی و همراهانش در انیمیشن موش سرآشپز به استقبالتان می‌آیند. در یک رستوران بزرگ و پرهیاهو می‌رود که طی بازی، احساسات عجیب و غریبی به سراغتان می‌آید. شنیدن صداها، بوی غذا و تصاویر جذاب از دیگر المان‌های هیجان انگیز این بازی است که شما به عمق ماجراجویی می‌کشاند.

دزدان دریایی کارائیب

دزدان دریایی کارائیب
دزدان دریایی کارائیب

بازی دزدان دریایی کارائیب یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در دوران کودکی است که قطعاً برای یکبار آن را امتحان کرده اید. طی این بازی به سفری پراسترس و ترس می‌روید که در همان ابتدا، سوار بر کشتی دزدان می‌شوید. تمام قسمت‌های بازی نیز با تم دزدان دریایی کارائیب دیزاین شده است، طوری که خیالات کودکی تان در مقابل چشم‌ها به نمایش گذاشته می شود.

رد پای آلیس

رد پای آلیس مخصوص کسانی است که عاشق ماجراجویی و حل معما هستند. فرض کنید به محض ورود به هزارتو در هر لحظه با دیدن شخصیت‌های محبوب آلیس روبرو می‌شوید. در پیچ و خم‌های این سرزمین نیز با گربه چشایر ملاقات می‌کنید. در نظر داشته باشید که هر لحظه ممکن است اتفاقی عجیب رخ دهد و ترس به جانتان افتد. پس حواستان به بازی باشد و از تابلوهای راهنما کمک بگیرید تا مسیر برایتان باز شود. در آخرین مرحله نیز با دیدن قلعه چشمگیر زیبایی خفته شگفت زده می‌شوید.

ماشین سواری

یکی دیگر از بازی‌های سرزمین دیزنی، بازی درایورها است که مخصوص عاشقان سرعت و رانندگی طراحی شده است.  در این پارک از ماشین‌های پرسرعت که به مکانی نامشخص می‌روند استفاده می‌شود که حتی امکان برگزاری مسابقه میان راننده‌ها وجود دارد.

اگر ترسو نباشید و با اطمینان سوار شوید، هیجان و آدرنالین خود را می‌توانید به سطح بالایی برسانید.

سوالات متداول

بهترین زمان برای بازدید از دیزنی لند پاریس چه زمانی است؟

در هر زمان و هر فصلی از سال می‌توانید از این مجموعه دیدن کنید. زیرا دیزنی لند پاریس در هر فصلی زیبایی‌های خاص خودش را دارد. اما بهترین زمان برای مسافرت، بین ماه‌های آوریل تا ژوئن و همچنین اکتبر تا اواسط نوامبر است.

چطور به پارک دیزنی لند برویم؟

در اولین قدم باید تور مسافرتی خود را مشخص کنید. اگر برنامه دیدن از این مکان در برنامه‌های تور وجود داشته باشد، مشکلی برای رفتن ندارید. اما اگر خودتان تصمیم به رفتن دارید، می‌توانید سوار مترو شوید و به شهر جادویی دیزنی برسید.

بهترین دیزنی لند کدام است؟

دیزنی لند پاریس جز خوشنام‌ترین سرزمین‌های دیزنی جهان است.

جمع بندی

در این مقاله تصمیم داشتیم بهترین ایده کادو به دوست صمیمی را پیشنهاد دهیم. دیزنی لند یکی از مکان‌های تفریحی است که همراه با دوستتان می‌توانید به آنجا بروید و از بازی‌های وسوسه انگیز آن لذت ببرید. دنیا دیزنی برای هر سنی جذاب است و شما را برای یک روز از دغدغه‌های روزانه رها می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *